۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۱۵۴۲۶
آیت الله خاتمی:

 وحدت تنها حول محور ولایت حاصل می‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: همه باید نسبت به این حقیقت واقف باشند که رهبری و ولایت فقیه دلیل مشروعیت نظام اسلامی است.
 آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری سه شنبه شب در همایش گرامیداشت دهه کرامت که با حضور اقشار مختلف مردم مراغه در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که ضربه به ولایت به معنای ایجاد تزلزل در نظام اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران همواره با وحدت حول محور ولایت و رهبری تمام نقشه‌های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هر تفکری که بخواهد میان امت و ولایت جدایی افکند، محکوم به فناست، بنابراین تمام مسؤولان بایستی برای تحقق وحدت حقیقی در تبعیت از ولایت الگوی مردم باشند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار و بیگانگان وظیفه‌ای بر عهده همگان است، تصریح کرد: اگر امروز عزت، استقلال و اقتدار نظام در برابر زیاده‌خواهی دشمنان داریم، همه را مدیون خون شهدا و رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم.

آیت الله خاتمی با بیان این‌که وحدت تنها حول محور ولایت حاصل می‌شود، افزود: طی روزهای اخیر شاهد شیطنت دشمنان در فضای مجازی و در آستانه تنفیذ حکم ریاست جمهوری هستیم، همه باید نسبت به این حقیقت واقف باشند که رهبری و ولایت فقیه دلیل مشروعیت نظام اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که مسؤولان قوای سه گانه مشروعیت خود را از رهبری و تائیدات ایشان دارند، تصریح کرد: بدخواهان نظام در فضای مجازی برای ایجاد تزلزل در مبانی اسلامی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در این راستا از هرگونه شبهه‌افکنی ابایی ندارند، این ما هستیم که باید در جهت ارتقای بصیرت مردم گام برداریم.

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود جلب رضایت مردم از سوی مسؤولان را یکی از مهم‌ترین راه‌های تحکیم پیوند میان نظام اسلامی و مردم دانست  و اظهار داشت: نارضایتی مردم از مسؤولان یکی از مهم‌ترین خطرات و آسیب های پیش روی جامعه اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر این‌که سبک زندگی مسؤولان باید الگوی مردم باشد، ادامه داد: هر مسئؤولی که موجبات عدم رضایت مردم را فراهم کند، بزرگترین خیانت را در حق انقلاب اسلامی و خون شهدا داشته است، باید با با زبان مهرآمیز سخن گفت و انسجام را مورد تأکید قرار داد./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات